21 mars 2011

Tävlingsbidrag

Kristinas Scrapbooking har haft en fantasytävling. Jag knåpade ihop ett bidrag. Det blev ett fönsterkort.

Så här ser utsidan ut. Stämpeln är från Stämpelkällan och hålet har jag stansat med en stans från Spellbinders. Har också använt lite olika blommor och blad. Stämplarna i hörnet är en clearstamp från Maya Road.



Insidan blev på detta vis. Pappret är köpt på Lidl. Tyckte det passade både stämpeln och fantasytemat. Sparsamt dekorerat inuti med bara några halvpärlor och blommorna i hörnet som jag klippt ut från samma papper som jag använt. Nu kan jag bara vänta och hoppas på tur. =) Fast det var många fina bidrag med så chansen är nog inte så stor. =)  



1 kommentar:

smuulan sa...

Jag tror att du har stor chans att vinna, det var ju ett jättefint kort! Lycka till!
Kramis