26 mars 2011

Födelsedagspresenter

Idag har vi varit hos pappa o Kerstin på kalas. De fyller båda i samma månad så de slog ihop det till ett kalas.. Jag hade gjort varsin bokask och en liten virkat figur till dom så fick dom varsin trisslott också. 

Pappas present då. En ask med bilpapper. Kommer inte ihåg var pappret är ifrån. Wellpapp med lite stickles och stickers från Tim Holtz. TH kan ju aldrig bli fel... Blommor vet jag inte vart jag fått från. Eftersom pappa gillar bilar fick han en liten virkat bil också.Mönster är från virkverket

Så Kerstins ask. Papper från Lidl. 3d bild med grisar och blandade blommor. Hon fick en liten virkad gris. Mönster från Amigurumi i fokus


1 kommentar:

smuulan sa...

Men så läckert! Vilket jobb du lagt ner! Älskar de virkade figurerna, själv kan jag inte virka ;0( så jag blir så imponerad av detta!!!
Kramis