7 apr. 2010

Katter o kort.

Jag har ju så klart pysslat lite det sista.. Här kommer bilder på vad jag har fått ihop.

Hello Kitty devil mönster hittade jag hos  Amigurumi på svenska 


 En lurvig katt. Mönster hos Jannas Amigurumisar
 Detta garnet var väldigt jobbiga att virka med men katten blev ganska söt tycker jag..


Hidden drawer card. Här finns beskrivning.

Samma kort öppet och med lilla lådan utdragen.

 Beskrivning till detta kortet finns hos StampARTic .
Så här ser det ut stängt.



och här halvöppet
O till sist helt öppet..

Vill passa på att tacka Camilla  för alla skojiga länkar jag fick =)

Jahapp.. Det var väl allt för nu.. 
Ha de underbart!






4 kommentarer:

Vero sa...

Men vilken söt liten lurvig kisse. Hur gullig som helst och helt allergifri. *like*

Ha det gott!

Millan M sa...

Supersuperfina kort! Och söta små amigurumisar; speciellt den lille lurvige...;) Fick paket från min bokklubb igår. Slet upp det, ivrig som jag var eftersom jag beställt en amigurumibok b la. Tror du den var med??? Nejdå, restad....Grrrrr, jag som var sååå laddad för detta....

Pyssel & Pynt sa...

Jättesöta amigurumisar! Du är visst en riktig tusenkonstnär du! Allt du tar dig för blir så fint.

Eva-Lena sa...

Vad mycket fint du har gjort.