29 apr. 2010

Dags för lite uppdatering kanske.

Det händer ju inte så mycket spännande i mitt liv just nu så därför är jag dålig på att uppdatera bloggen. Pysslat har jag gjort iallafall.. Vill ni se?? 

En presentpåse. Kommer inte ihåg var jag hittade tutorial på denna.. Hojta om ni vet var den finns så att rätt person kan få äran för bra beskrivning.. =)
Ett vårkort

Samma kort när man öppnar det. Ser att stämpeln har kladdat.. Får fixa det med något...
 
 Larven Gunnar. Mönster finns hosVirknålens hemlighet

Igelkotten Ivar. Mönster hos Jannas amigurumisar

Sköldpaddan Sally. Mönster finns i Mia Bengtssons bok Virka amigurumi - söta små glädjespridare.

Sist men inte minst ett otroligt gulligt rådjur som jag fick i ett byte. Hon som virkat detta underverk heter Nettan Berglund. Visst är hon bedårande min Disa.

Det var allt för nu. Ha en trevlig helg. Själv ska jag jobba hela helgen så jag hinner inte med något annat..

4 kommentarer:

Millan sa...

Ja, ibland är det bara så att man tycker inte nåt händer som gör det lönt att uppdatera..Men kul att du pysslat lite iallafall, jättefina kort har du gjort, och dom där virkade djuren är jättesöta...önskar att jag också kunde virka...men jag har tänkt försöka lära mig det nån gång när jag får tid!

Camilla sa...

Jättefina alster har du gjort. O vilka virkade djur!!!! *me like*

Får man beställa ett djur av dig?? ;)

Kraaaaam

Storstadslivet efter 40 sa...

Vilka fina djur..om en annan bara kunde få till det =)
Kram Annette

Millan M sa...

Kul att se ngt "nytt" från dig. Jag vet hur det är...här har inte så mkt hänt heller, så de thar inte funnits ngt att uppdatera om;) Men, snart så... Tokgillade Gunnar o co!!!!!!!!!! HAr köpt mig en amigurumibok så nu är det bara att sätta igång!