4 apr. 2011

Några kort och en tag.

 Ett liten stjärna. Papper från Lidl lite blommor, rosett och en pin.
så här ser det ut när man öppnar. Stämpeln kommer från Forma hantverk. Beskrivning på kortvikningen hittar ni i Pysseltagens blogg



Ännu en rolig vikning jag hittat i Pysseltgens blogg. Papper från Vivi design. De virkade blommorna fanns med i vinsten jag fick från Smuulan. Stämpeln kommer jag inte ihåg var jag fått från...

 Ett litet bra att ha - kort. Papper från Magnolia och stickers från Tim Holtz.

 Så här ser det ut inuti.


Till sist en Tag. Tagen har jag sprayat med vatten och skrynklat och sedan sprayat igen med perfect pearl blandat i vatten och distress. så har jag distressat det lite med. Fjärilen är en stämpel från Inkadinkado som jag embossat med kopparfärg. Lite blommor, wellpapp och 3d lack.

3 kommentarer:

smuulan sa...

Jättesnygga kort, och vad roligt att du redan fått användning av vinsten! Tagen var ju bara dösnygg!!!
Kramis

smuulan sa...

Hej! Du har något att hämta i min blogg om du vill ha;)
Kramis

Vivvo sa...

Ååå det första kortet var ju alldeles fantastiskt!
Jag måste testa att göra ett sånt snarast! =)