24 jan. 2011

Bidrag till Allt om scraps CC

3 st bidrag har jag hunnit med hittills i allt om scraps CC . Tur att den håller på i två veckor. =)

 Först ett kort. MAn skulle scrappa monochromatiskt,dvs i bara en färg, man får dock använda alla nyanser i denna färg. Jag gjorde ett grönt kort. Färgen i cirkeln är grön fast det ser inte så ut på bilden...

 Sedan skulle man inspireras av ett konstverk och jag gjorde en liten canvas med härliga papper från G 45. 
HÄR finns bild på konstverkat man skulle inspireras av.
Sist ut för dagen är en LO. MAn skulle använda en motivstämpel på en Lo och jag scrappade pappas bröllopsfoto och använde den fina stämpeln från Vilda stamps


3 kommentarer:

smuulan sa...

Jättefint! Jag gillar också papprena från G45!
Kram / Sandra

Annika sa...

Åh, du är så produktiv! :)
Jag önskar att jag hann med lika mycket fint som du gör!

Jättefin blogg!

Mvh Annika

http://mamura75.blogspot.com/

Jaana sa...

Snyggt ! Du har verkligen egen stil !